TIMEA-chatbot pentru HR

Timea este un chatbot revoluționar de HR creat pentru a simplifica și eficientiza interacțiunile dintre angajați și departamentul de resurse umane. Timea este disponibilă 24/7, oferind acces la informații esențiale de HR și eliminând sarcinile repetitive. Mai mult decât atât, Timea promovează dezvoltarea profesională, oferind oportunități de training și colectând feedback-ul angajaților pentru a spori implicarea și satisfacția acestora.
 
Câteva exemple privind modul în care Timea susține departamentele de HR se pot regăsi și în testimonialul Rompetrol de mai jos:

 
 

Timea poate asista o varietate de procese de HR, începând cu recrutarea și terminând cu offboarding-ul, fiind extrem de ușor de configurat:

  • Recrutare și selecție:
    • filtrare preliminară în procesul de selecție a candidaților;
    • programarea interviurilor;
    • comunicare și oferirea de feedback candidaților.
  • Onboarding:
    • Pre-onboarding: oferirea noilor angajați a informațiilor esențiale despre companie, politici sau proceduri și beneficia;
    • Automatizarea sarcinilor administrative;
    • Suport 24/7 pentru a răspunde la numeroasele întrebări care pot apărea în primele zile;
    • Suport pentru integrarea noilor angajați în cultura companiei;
    • Feedback în timp real, oferind HR-ului informații valoroase pentru îmbunătățirea experienței de onboarding.
  • Procese administrative:
    • Planificarea, înregistrarea, anularea, aprobarea și interogarea soldului pentru concedii;
    • Eliberarea diverselor adeverințe solicitate de angajați;
    • Transmiterea diverselor documente interne de interes precum ROI (regulament de ordine interioară), proceduri etc.;
    • Access la datele personale precum contractul de muncă, fluturaş de salariu, alte date contractuale;
    • Access la datele publice privind colegii – telefon, email, funcție etc;
    • Sectiune Q&A cu răspunsuri predefinite pentru orice întrebări de interes general;
    • Digitalizarea fluxurilor de lucru interdepartamentale (customizarea fluxurilor de lichidare, deconturi etc).
  • Semnare documente de HR în câteva minute prin automatizarea fluxului și introducerea semnăturii electronice
  • Evaluare:
    • Comunicarea obiectivelor stabilite pentru procesul de performance management;
    • Derularea unor survey-uri pe bază de răspunsuri și întrebări;
    • Analizarea datelor colectate și transmiterea de rapoarte detaliate către management.
  • Formare și dezvoltarea angajaților:
    • Vizualizarea planului de dezvoltare individual și a training-urilor necesare;
    • Auto-înrolarea la diferite programe de training.
  • Automatizare & promptitudine:
    • Creează tichete pentru solicitări sau întrebări și transmite rapid documentele importante (concedii medicale, acte bancare) direct din chatbot, reducând timpii de așteptare și eliminând erorile.
  • Siguranță & conformitate:
    • Facilitează raportarea rapidă a incidentelor sau problemelor de siguranță, asigurând conformitatea organizației prin captarea tuturor detaliilor esențiale și transmiterea instantanee a informațiilor către departamentele responsabile.
  • Clock-In/ Clock-Out:
    • Clock-In/ Clock-Out: Înregistrează automat orele de muncă, cu sau fără geolocație, și transmite informațiile direct în aplicația de pontaj din Charisma HCM.
  • Gestionarea certificatelor:
    • Permite angajaților să adauge certificatele necesare (cursuri noi, certificare, atestate).
  • Comunicarea instantanee:
    • Trimite notificări prin Whatsapp și Teams pentru o comunicare rapidă și eficientă cu angajații, fără a aglomera canalele tradiționale de comunicare.
  • Precizie & viteză:
    • Captează datele din documentele angajaților cu ajutorul tehnologiei OCR, eliminând sarcinile manuale și erorile.
  • Utilizarea codurilor QR:
    • Folosește coduri QR și videoclipuri demonstrative pentru a promova și simplifica accesul angajaților la noile funcționalități, crescând astfel rata de adopție.


Timea a fost dezvoltată luând în considerare comportamentul angajaților la nivel global, fiind disponibilă pe cele mai populare platforme de comunicare: Facebook, Teams, WebChat, Telegram sau WhatsApp.
 
Astfel, studiile relevante arată că aplicațiile de mesagerie sunt cele mai utilizate caracteristici ale telefoanelor inteligente și reprezintă cea mai populară formă de comunicare. Peste 80% dintre angajați folosesc cel puțin o aplicație de trimitere a mesajelor text în scop profesional, iar aproximativ 89% preferă să solicite suport prin mesaje text. Gartner, în studiile sale, menționează că 70% dintre angajații de tip "white-collar" la nivel global interacționează deja zilnic cu chatboți.
 
Chatbot-ului Timea asigură o serie de beneficii precum:

  • Reducerea costurilor cu peste 40% prin diminuarea timpilor dedicați task-urilor repetitive;
  • Răspunde la peste 70% dintre cerințele primare de HR ale angajaților, fără a fi necesară deplasarea la sediu;
  • Poate fi contactată prin orice platformă de comunicare: Facebook, Teams, Google Chat, WebChat, Telegram, WhatsApp, etc.;
  • Poate înregistra automat toate datele în sistem, fiind disponibile pentru analiză și raportare imediată;
  • Crește odată cu dezvoltarea business-ului;
  • Este disponibilă online 24/7, nu-și ia niciodată vacanță și nu se îmbolnăvește;
  • Se integrează ușor în sistemele informatice ale companiilor;
  • Oferă suport multilingv, perfectă pentru companiile cu angajați din diverse părți ale lumii;
  • Asigură o interacțiune personalizată, adaptându-se la nevoile și preferințele angajaților;
  • Îmbunătățește experiența candidaților, oferind feedback prompt și informații rapide;
  • Reduce erorile umane din procese precum recrutare și selecție, programarea interviurilor sau administrarea CV-urilor importante.

 
Alegeți Timea pentru ca departamentul tău de HR să facă saltul în era digitală!

Ia legătura cu noi telefonic, prin email sau completând formularul de contact, iar consultanții noștri îți vor răspunde la întrebări și te vor ajuta să iei o decizie informată.

Solicită DEMO Gratuit!