Timea este un chatbot revoluționar de HR creat pentru a simplifica și eficientiza interacțiunile dintre angajați și departamentul de resurse umane. Timea este disponibilă 24/7, oferind acces la informații esențiale de HR și eliminând sarcinile repetitive. Mai mult decât atât, Timea promovează dezvoltarea profesională, oferind oportunități de training și colectând feedback-ul angajaților pentru a spori implicarea și satisfacția acestora.
Câteva exemple privind modul în care Timea susține departamentele de HR se pot regăsi și în testimonialul Rompetrol de mai jos:
Timea poate asista o varietate de procese de HR, începând cu recrutarea și terminând cu offboarding-ul, fiind extrem de ușor de configurat:
Recrutare și selecție:
filtrare preliminară în procesul de selecție a candidaților;
programarea interviurilor;
comunicare și oferirea de feedback candidaților.
Onboarding:
Pre-onboarding: oferirea noilor angajați a informațiilor esențiale despre companie, politici sau proceduri și beneficia;
Automatizarea sarcinilor administrative;
Suport 24/7 pentru a răspunde la numeroasele întrebări care pot apărea în primele zile;
Suport pentru integrarea noilor angajați în cultura companiei;
Feedback în timp real, oferind HR-ului informații valoroase pentru îmbunătățirea experienței de onboarding.
Procese administrative:
Planificarea, înregistrarea, anularea, aprobarea și interogarea soldului pentru concedii;
Eliberarea diverselor adeverințe solicitate de angajați;
Transmiterea diverselor documente interne de interes precum ROI (regulament de ordine interioară), proceduri etc.;
Access la datele personale precum contractul de muncă, fluturaş de salariu, alte date contractuale;
Access la datele publice privind colegii – telefon, email, funcție etc;
Sectiune Q&A cu răspunsuri predefinite pentru orice întrebări de interes general;
Digitalizarea fluxurilor de lucru interdepartamentale (customizarea fluxurilor de lichidare, deconturi etc).
Semnare documente de HR în câteva minute prin automatizarea fluxului și introducerea semnăturii electronice
Evaluare:
Comunicarea obiectivelor stabilite pentru procesul de performance management;
Derularea unor survey-uri pe bază de răspunsuri și întrebări;
Analizarea datelor colectate și transmiterea de rapoarte detaliate către management.
Formare și dezvoltarea angajaților:
Vizualizarea planului de dezvoltare individual și a training-urilor necesare;
Auto-înrolarea la diferite programe de training.
Automatizare & promptitudine:
Creează tichete pentru solicitări sau întrebări și transmite rapid documentele importante (concedii medicale, acte bancare) direct din chatbot, reducând timpii de așteptare și eliminând erorile.
Siguranță & conformitate:
Facilitează raportarea rapidă a incidentelor sau problemelor de siguranță, asigurând conformitatea organizației prin captarea tuturor detaliilor esențiale și transmiterea instantanee a informațiilor către departamentele responsabile.
Clock-In/ Clock-Out:
Clock-In/ Clock-Out: Înregistrează automat orele de muncă, cu sau fără geolocație, și transmite informațiile direct în aplicația de pontaj din Charisma HCM.
Gestionarea certificatelor:
Permite angajaților să adauge certificatele necesare (cursuri noi, certificare, atestate).
Comunicarea instantanee:
Trimite notificări prin Whatsapp și Teams pentru o comunicare rapidă și eficientă cu angajații, fără a aglomera canalele tradiționale de comunicare.
Precizie & viteză:
Captează datele din documentele angajaților cu ajutorul tehnologiei OCR, eliminând sarcinile manuale și erorile.
Utilizarea codurilor QR:
Folosește coduri QR și videoclipuri demonstrative pentru a promova și simplifica accesul angajaților la noile funcționalități, crescând astfel rata de adopție.
Timea a fost dezvoltată luând în considerare comportamentul angajaților la nivel global, fiind disponibilă pe cele mai populare platforme de comunicare: Facebook, Teams, WebChat, Telegram sau WhatsApp.
Astfel, studiile relevante arată că aplicațiile de mesagerie sunt cele mai utilizate caracteristici ale telefoanelor inteligente și reprezintă cea mai populară formă de comunicare. Peste 80% dintre angajați folosesc cel puțin o aplicație de trimitere a mesajelor text în scop profesional, iar aproximativ 89% preferă să solicite suport prin mesaje text. Gartner, în studiile sale, menționează că 70% dintre angajații de tip "white-collar" la nivel global interacționează deja zilnic cu chatboți.
Chatbot-ului Timea asigură o serie de beneficii precum:
Reducerea costurilor cu peste 40% prin diminuarea timpilor dedicați task-urilor repetitive;
Răspunde la peste 70% dintre cerințele primare de HR ale angajaților, fără a fi necesară deplasarea la sediu;
Poate fi contactată prin orice platformă de comunicare: Facebook, Teams, Google Chat, WebChat, Telegram, WhatsApp, etc.;
Poate înregistra automat toate datele în sistem, fiind disponibile pentru analiză și raportare imediată;
Crește odată cu dezvoltarea business-ului;
Este disponibilă online 24/7, nu-și ia niciodată vacanță și nu se îmbolnăvește;
Se integrează ușor în sistemele informatice ale companiilor;
Oferă suport multilingv, perfectă pentru companiile cu angajați din diverse părți ale lumii;
Asigură o interacțiune personalizată, adaptându-se la nevoile și preferințele angajaților;
Îmbunătățește experiența candidaților, oferind feedback prompt și informații rapide;
Reduce erorile umane din procese precum recrutare și selecție, programarea interviurilor sau administrarea CV-urilor importante.
Alegeți Timea pentru ca departamentul tău de HR să facă saltul în era digitală!
Ia legătura cu noi telefonic, prin email sau completând formularul de contact, iar consultanții noștri îți vor răspunde la întrebări și te vor ajuta să iei o decizie informată.
În era comunicării ai nevoie de soluții rapide și eficiente. Totuși, un angajat nu poate lucra 24/7 și nu poate răspunde simultan la mai multe cereri. În timp va obosi și randamentul său va scădea dramatic. Așadar, toate acestea nu se aplică și Timeei, softul chatbot de la Charisma. Află din acest ghid ce este chatbot-ul, cum funcționează un astfel de sistem, care sunt avantajele implementării sale și care sunt motivele pentru care să alegi chatbot-ul Charisma.
Ce înseamnă Chatbot Resurse Umane?
Charisma Chatbot Resurse Umane este o aplicație de mesagerie folosită pentru a transmite mesaje în interiorul companiei, cu scop profesional. Acest soft joacă rolul unui asistent personal ce va automatiza sarcinile celor din departamentul HR, fiind un program de inteligență artificială. O găsești pe Timea, chatbot-ul Charisma, pe Teams, Whatsapp și Facebook Messenger. Îi poți scrie în orice limbă!
Cum funcționează un sistem Chatbot Resurse Umane?
Charisma Chatbot Resurse Umane, zis și Timea, este automatizat și se specializează în interacțiunea cu clienții, în acest caz, cu proprii angajați. Tehnologia din spatele aplicației, construită pe principiul rețelelor neuronale, îi permite să răspundă la întrebări pe care le recunoaște conform programării și să ruleze sarcini relativ simple. Chatbot-ul înțelege limba, nu răspunde doar în baza unor cuvinte cheie.
Pe baza întrebărilor adresate, programul chatbot-ul va extrage date și se va adapta la nevoile angajaților datorită funcției de învățare. Practic, cu cât folosești mai mult un chatbot, cu atât va deveni mai eficient.
Relația angajatului cu departamentul de HR poate fi stresantă, datorită repetatelor solicitări administrative care, deși sunt în esență simplu de rezolvat, necesită timp pentru ambele părți.
Un asistent personal de tip chatbot poate fi o interfață prietenoasă care răspunde rapid la întrebări precum cele legate de managementul timpului, eliberarea de adeverințe și alte documente standard de HR, administrare date personale, proceduri interne sau acces la date de contact ale colegilor.
TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală, a dezvoltat Timea, un chatbot care poate susține o conversație de tip text, prin care să răspundă cerințelor venite din partea angajaților către departamentul de resurse umane. În acelaşi timp, înregistrează în sistem toate datele, trimite spre aprobare cerinţele angajaţilor şi documentele necesare.
De ce să alegi chatbot-ul TIMEA, soluția Charisma?
Experiența Charisma Chatbot Resurse Umane
TotalSoft, producătorul aplicațiilor chatbot, a fost plasat de HR Tech Outlook în Top 10 Soluții HCM din Europa, pentru acest proiect și pentru cel legat de semnătura electronică. Descoperă în cele ce urmează și alte motive pentru a alege sisteme chatbot de la Charisma.
Portofoliu Charisma
Portofoliul de clienți Charisma include numeroase companii de diferite dimensiuni și din diverse industrii. În momentul de față, avem peste 1000 de clienți activi din domeniul bancar, leasing, credit, retail, distribuție, producție, agricultură, medical, servicii, construcții și proiectare, energie și utilități.
Adoptă transformarea digitală și revoluționează experiența angajaților tăi!
Robotizarea task-uri repetitive şi consumatoare de timp permite echipei să se concentreze pe ceea ce contează.